Питання та відповіді

  • Як змінити дату поїздки?

    Перенесення квитка на іншу дату здійснюється щонайменше за добу до відправлення, а також за умови наявності вільних місць. 

    Один квиток може бути перенесений лише один раз та кошти за перенесений квиток не повертаються. 

     

  • Чи є знижки для студентів, пенсіонерів або інших категорій осіб?

    Наразі знижки діють тільки для дітей, від 0-6 років (включно) - 50%, від 6-12 років (включно) діє знижка на квиток - 20%. Але ми постійно змінюємо свою програму лояльності, тому слідкуйте за нашими оновленнями)

  • Квитки потрібно друкувати?

    Квитки друкувати не обов'язково, Ви можете показати їх водію в телефоні

  • За скільки часу до відправлення починається посадка?

    Посадка на автобус починається зазвичай за 15-20 хвилин до відправлення. Для комфортного початку подорожі ми рекомендуємо прибути на станцію завчасно, щоб у вас було достатньо часу на реєстрацію та перевірку квитків. Рекомендується бути на місці не пізніше ніж за 30 хвилин до часу відправлення. Це забезпечить вам можливість спокійно пройти всі необхідні процедури перед поїздкою

  • Чи є можливість дізнатися про затримку рейсу заздалегідь? 

    У разі затримки автобуса ми обов'язково повідомляємо наших пасажирів. Ви отримаєте сповіщення через SMS або Viber із точною інформацією про час затримки рейсу. Також можливий дзвінок від нашого оператора для уточнення деталей. Ми робимо все можливе, щоб ви були проінформовані та відчували себе комфортно, навіть у разі непередбачуваних обставин

Profile Content Goes Here

Cats

Messages Content Goes Here

Cats

Settings Content Goes Here

Cats

Settings Content Goes Here

Cats

Settings Content Goes Here

Cats
Зв`язатися по телефону
Замовлення квитків +38 (098) 343-82-82
Служба підтримки +38 (050) 082-82-82